torsdag den 11. oktober 2012

Dårlige film i min filmsamling

Jeg har en relativt omfattende samling af film på DVD'er og Blu-ray. Størstedelen af filmene er købt for adskillige år siden og der sker ikke længere tilføjelser til samlingen i samme takt som der gjorde engang.

Til trods for min generelle mainstream smag indenfor film, dvs. primært såkaldte blockbusters - der måske nok er dårlige i filmkritikeres øjne, men masserne kan generelt lide dem (filmene, ikke kritikerne...) - så har der sneget sig adskillige virkelig dårlige film ind i samlingen - jeg synes de er dårlige, men "you may like it", og du skal være velkommen til at vise interesse for at købe disse af mig for meget langt under min indkøbspris... ;-)

Listen over dårlige film i min samling tæller umiddelbart mindst disse fire film:

The Informers
Denne blev vist købt pga Amber Heard på skuespillerlisten. Jeg havde set en anden film med Amber Heard som var udmærket (kan ikke huske hvilken) så jeg ville se lidt andet hun havde været med i, men The Informers kan vist ikke have vundet nogen positive priser...

The Naked Killer
Jeg må tilstå, at jeg ikke helt ved, hvordan denne film er havnet i min samling. Der er en pæn - og næsten nøgen - skuespiller med, men det er vist også det bedste, der kan siges om denne film. Jeg vil dog anbefale, at man ser den een gang i sit liv - det er en oplevelse på en eller anden måde...

Romper Stomper
En af Russell Crowes tidlige film, dvs. før han blev kendt - og jeg antager, at det ikke var denne film, der gjorde ham kendt...


Fire On The Amazon
OK, hvor mange mænd kan modstå salgsteksten på kassen: "Indeholder nøgenscene med Sandra Bullock"? Det var så nok også det mest positive ved den film (som Sandra Bullock i øvrigt selv har instrueret så vidt jeg husker), men desværre var selv det højdepunkt temmelig lavt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar